14.08.2003

Wypad do Pszczyny

Straszno nam się nudziło więc wyskoczyliśmy z kuzynką do Przczynki na chwile. Po zjedzeniu porcji lodów i złażeniu rynku i parku postanowiliśmy zobaczyć jak sobie żyli hrabiowie.ónbsp;


Musze przyznać że ostatni raz byłem w tym zamku na wycieczce szkolnej gdy nie w głowie mi były jakieś tam zabytki i rupiecie ;). Ale teraz jak się tak przeszedłem to hmm.


Kurde fajne oni mieli życie, stwierdziłem że mógłbym być takim księciem. I wcale by mi nie brakowało komputera, klubów i kina. Zamieniłbym to na jazdę konną, polowania, bale i tajne randki w parku. Jedynie ta ilość ciuchów na księżniczkach mnie rozbraja, jak się do tego zabrać;).


11 komentarzy:

  1. ciesze sie że ta (jakże pasjonująca wycieczka się udała=)

    ps. niestety, musiałyśmy dać nowy szablon

    jak Ci sie podoba??

    merry
    z 15-08-2003 13:06

    OdpowiedzUsuń

  2. Heh nigdy za zadne skarby nie oddalbym mojego komputera, komorki, lodowki oraz Coca Coli!!! Nigdy.. Ja wole dzisiejsze czasy, wole przebywac z ludzmi oswieconymi do tego stopnia, zeby podyskutowac o ogladnietym filmie (polecam Donnie Darko oraz Vanilla Sky :> ) oraz o jakze wielce wspanialym systemie Linux! I jakos mnie nie przekonuje ten zamek.. moze nie jest umeblowany w moim stylu? Nie wiem..
    Aha i podziwiam za dyskrecje przy fotografowaniu :)

    Aranruth
    z 16-08-2003 14:27

    OdpowiedzUsuń
  3. spoks juz oglądam :)

    housik
    z 18-08-2003 10:17

    OdpowiedzUsuń

  4. Wiesz Aranruth ludzie się zmieniają , jeszcze jakiś czas temu też bym tak powiedział. Ale kompy z racji mojego zawodu już mi się przejadły, komóry używam jako budzika, lodówka to nie problem a coca he coś by się znalazło zastępczego. Oczywiście można woleć różne czasy ja osobiście wolałbym się urodzić ze 400 lat później i może miałbym okazje polatać sobie w kosmosie .:)

    housik
    z 18-08-2003 10:23

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe ciekawa notka a najbardziej podoba mi sie fragment z tymi damskimi ciuszkami))bois sie,ze przy takej ilosci ciuchow ochota na"male co nieco" by ci zmalala?? :)

    iwi
    z 19-08-2003 06:27

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety życie dowodzi że bez kobiet nie można się obejść nie zależnie od czasów ( zakonnicy są tylko wyjątkiem potwierdzającym regułę ), więc pewnie bym w takiej sytuacji mocno się zirytował . Agresywny nie jestem, ale myślę że zaskoczyłbym samą zainteresowaną hihi .:)

    housik
    z 19-08-2003 14:33

    OdpowiedzUsuń
  7. Siema! Fajna wycieczka musiała byc...
    Ładne zdjatka...
    Pozdrawiam...

    ćmoła
    z 19-08-2003 22:22

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprzedni był bardziej nawiedzyny , ale spoks

    housik
    z 21-08-2003 23:29

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia kuzynki bys pokazal, a nie jakies antyki :o)

    TroXX
    z 21-08-2003 23:29

    OdpowiedzUsuń
  10. He a myślisz że jakby miała 20 lat to bym z nią do zamku się wybrał

    housik
    z 24-08-2003 13:36

    OdpowiedzUsuń
  11. ale z ciebie James Bond

    my$z4
    z 03-11-2003 21:56

    OdpowiedzUsuń