29.06.2006

Liczby

Dzisiaj przekraczam magiczną liczbę na swoim liczniku- trzydzieści. Ani trochę nie czuję się staro, może to po prostu dopiero po 40 człowiek zaczyna mieć wątpliwości i dostrzega uciekający czas. Mam nadzieje że ta data będzie przełomem który doda dynamizmu moim decyzją życiowym.
Dziękuje mojemu słoneczku że ze mną tyle wytrwało i dalej kocha swojego tygryska :).
Dodatkowo wczoraj wieczorem zadziałał poprawnie MySQL na moim serwerze więc za nie długo stronka zostanie przeniesiona na niego dzięki czemu będzie sie szybciej ładować i użytkownicy w sieci będą mogli pozakładać sobie stronki. To taki mały prezent dla mnie od mojego komputera :).

3 komentarze:

  1. No to teraz już z górki Od nas wszystkiego naj... a w zasadzie to życzymy zdrowia a reszta sama przyjdzie :-)

    Basia i Tomek
    z 30-06-2006 21:44

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki Piotruś -- my z tego samego rocznika -- ale ja dopiero w listopadzie więc jeszcze troszkę mam -- poza tym zycie "zacina" się po 40 dopiero

    Mowso
    z 03-07-2006 22:32

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki wszystkim, ja uznam że mi się zacięło jak mnie zacznie w krzyży łamać , a narazię jest ok

    housik
    z 05-07-2006 01:32

    OdpowiedzUsuń