25.05.2003

Blogowanie

Och nie musi być ciekawie :). Będę się cieszył jak coś napiszesz. He ja bardzo dobrze wiem że trudno napisać do czegoś komentarz. Czasami się tak czuję wchodząc na stronkę TiTo. Niekiedy nie rozumiem jej myśli, są śliczne, ale skomplikowane (potrafię wyczuć ludzkie uczucia w bezpośrednim kontakcie ale poezja jest dla mnie trudna) :). A często po prostu czuję że są bardzo osobiste i nie kierowane do ogółu ludzi.


Też mam problem z doborem tematów, niekiedy nie wiem co pisać. Staram się to robić tylko w tedy jak czuję że chcę coś powiedzieć, ale czasami te okresy robią się zbyt długie i wtedy zaczepiam o pierwszy lepszy temat.
A ja właśnie uważam że wasze teksty są odjazdowe :). Dla mnie są relaksem po całym dniu. Podobają mi się wasze przygody i szczerość z jaką o nich piszecie :). W moim życiu brakuje trochę szaleństwa :).
Tak więc wygląda na to że każdy z nas daje coś innym w tym blogowym szale. Nasze duszę są jak układanki. Cokolwiek cię w życiu spotka, cokolwiek przeczytasz dodaje nowe połączenia w splocie twojej duszy. Tworzy nieświadomie nowe ścieżki dla nowej wędrówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz