19.09.2003

Dobra zabawa

Jutro o 21:00 zaczyna się dla mnie wielkie spalanie energii. Po pracy mam tylko dwie godziny na przygotowanie się i potem od 21:00 już tylko Reaktor i mam nadzieje że jak najdłużej. A w sobotę zamierzam to powtórzyć.
Ogólnie ten wikend będzie sprawdzianem dla szefostwa Reaktora, po tych wszystkich niedomówieniach, małych oszustwach - które mimo wszystko zraziły mnóstwo osób, mam nadzieje że pokażą swoją dobrą wolę w prowadzeniu tego lokalu, bo na profesjonalizm już nie liczę. Ludzi może być mało dlatego zapraszam , tym bardziej że w piątek do 23:00 wstęp za darmo i albo coś z tego wyjdzie albo będę musiał zmienić lokal.
To na tyle bo teraz moje myśli zajmują się tylko dobrą zabawą ;)

2 komentarze:

  1. no mam nadzieje że sie dobrze bawiłeś

    patRycja
    z 05-08-2006 12:36

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczekiwania były większe , ale wikend był fajny miałem okazję poznać osobiście ludzi których znałem tylko z neta

    housik

    OdpowiedzUsuń