3.09.2003

Grafika

Dzisiaj w firmie dostałem możliwość zamiany swoje karty graficznej na wydajniejszą za nie wielką dopłatą. Oczywiście zabrałem sprzęt do domu. Testy 3d wykazały że jest prawie dwukrotnie szybsza, tv-out z większą rozdzielczością dawał bardziej ostry i soczysty obraz. Tak sobie już wymyśliłem rozbije to w firmie na 6 rat i wyjdzie ze 60 zł miesięcznie, spoks to nie wiele.


Ale tak po kilku godzinach przyszło zastanowienie. Hmm, a tak właściwie co ty będziesz robił z ta wyższą wydajnością? Przecież ty prawie nie grasz, lepszy tv? No spoko tylko ile ty tych filmów ostatnio oglądasz. Czyżby to zwykły zakup dla poprawy samopoczucia, wykazania sobie i innym że ma się coraz lepszy sprzęt. Tak wiem przecież to tylko 60 zł miesięcznie, ale ile ty już masz takich kredycików. Tu 60 tam 60 i zaczyna się robić mało tej kaski, a sam ostatnio narzekasz że na imprezy zaczyna brakować. A tego że wolisz spędzać czas ze znajomymi w fajnym lokalu niż siedzieć przy nowej karcie z jakąś głupią grą na ekranie nie trzeba ci tłumaczyć.
Było ciężko ale udało się , podjąłem decyzje, sprzeczną z typowo samczym zachowaniem polegającym na zdobywania nowych zabawek, decyzje na miare człowieka nowej ery - ;) Żyj, a nie spędzasz czas przed ekranem komputera.
No było, minęło, następny schodek do doskonałości mam za sobą ;).

3 komentarze:

  1. Hmm ja bym raczej nie przepuscil takiej okazji... Z racji tego ze moi rodzice nie staraja sie w zaden sposob usprawniac komponentow komputerka.... Hmm i w sumie sie im nie dziwie... w domu mamy 4 kompy... (1 dla kazdego czlonka rodziny) a w pracy jeszcze 2.... Wiec w sumie jest co modyfikowac i jest na co wydawac kase... Musze sie zadowolic wlasnym niezbyt nowym, ale tez nie starym kompem.... W sumie spelnia on wszytskie moje wymagania lecz.... fajnie jest miec cos nowego... Aha i co z ta domena?? Pzdr 3m sie... Yo Zi0mAl!!! :P

    Aranruth
    z 05-08-2006 12:32

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha!!! Gdzie pracujesz jesli dostajesz takie atrakcyjne oferty??? Karty sprzedaja?? Wow!!!

    Aranruth
    z 05-08-2006 12:33

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak skomentować...hehe....

    ćmoła
    z 05-08-2006 12:33

    OdpowiedzUsuń