23.04.2004

Kraksa

Parę wspomnień z ostatnich dni.
Ostatnio rozbiłem samochód. Wjechałem w tyłek malucha, powinni tym pojazdom zakazać jazdy na drogach ;). Uszkodzony przedni zderzak i jeden reflektor. Nic strasznego ale rodzinka zrobiła aferę. Pozdrawiam moja dziewczynę która jako jedyna spytała się mnie czy nic mi się nie stało.
Nauczyłem się kopiować płyty DVD więc jak ktoś potrzebuję zrobić kopie to zapraszam. Mogę także przerzucić kasety VHS na DVD ( komunie śluby i tak dalej ). Jeśli trzeb to także zrobić prezentacje multimedialne typowe PC lub do odtworzenia w stacjonarnych DVD.
No tak mała reklama, ale życie coraz trudniejsze nawet pisać mi się nie chcę. Dobrze że na świecie istnieją kobiety :) gdyby nie moja mój stan psychiczny by się pewnie pogorszył.
Jeden z moich kuzynów postanowił zabawić się w mafie i wymusić okup. Nie znam szczegółów więc nie będę oceniał, ale oczywiście złapali ich. Ale co mu się dziwić brak pracy przez co brak pieniędzy na własne życie, ogólnie beznadzieja, już nawet Onetu lepiej nie czytać bo można się załamać :). Właściwie to liczę już tylko na kosmitów może oni zaprowadzą porządek w tym kraju ;).

9 komentarzy:


  1. Dzizas dobrze ze nie mocniej i nie rozkwasiłeś go całego -- ale nie przejmuj się mi też sie zdarzyło podobnie całkiem niedawno :-)

    Mowso

    OdpowiedzUsuń

  2. eeeh to dobrze ze ci nic nie jest a autkiem sie nie przejmuj da sie naprawic na bank heeeh a co do kuzyna to niezły pomysł ale konsekwencje nie za ciekawe :/:/:/:/
    pozdrawiam

    Ćmoła

    OdpowiedzUsuń

  3. ejj norrrrrmalnie, nie mogłam się tu dostać, przez długi długi czas.

    Pattt

    OdpowiedzUsuń

  4. Housiku olewasz to wszystkooo

    Ćmołą

    OdpowiedzUsuń
  5. Och nie olewam . Skomplikowane czasy nastały , w sumie to musiałbym znowu trochę ponarzekać a tego nie chcę . Ostatnio nawet rzadko siedzę w necie myśle że czas najwyższy zmienić prace bo przez swoją i brak z niej pieniędzy zaczynam patrzeć na kompy z obrzydzeniem .

    housik

    OdpowiedzUsuń

  6. Oj piotrekty uważaj bop jeszcze się to może źle skończyć takie szarżowanie ale ja mam pewność że ci sie nic nie stanie

    DJ BLUE

    OdpowiedzUsuń

  7. no skoro tak uwazasz to tak musi byc ale pamietaj o nas wszystkich czasem i bywaj na gadu ;p
    pozdawiam

    Ćmoła

    OdpowiedzUsuń

  8. Jakoś będzie teoretycznie mamy już wiosnę więc przynajmniej spacer na łonie natury mnie relaksuje . No fakt na gg jestem rzadko ale postaram się odezwać jak będę . Postanowiłem jutro iść do urzędu pracy i zbierać oferty zobaczymy czy się zmobilizuje .

    housik

    OdpowiedzUsuń
  9. no mósisz ! hehe

    Ćmoła

    OdpowiedzUsuń