10.04.2004

Wielkanoc 2004

Ciepłych, pełnych radosnej nadziei świąt, a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą. Zdrowia, szczęścia, humoru dobrego, a przy tym wszystkim stołu bogatego. Mokrego dyngusa, smacznego jajka i niech te święta będą jak bajka
Na tę Wielkanoc życzyć Wam wypada ciepła domowego, miłości bliźniego, placka wybornego, spokoju świętego, życzę z całego swojego serca

O gotowiec strzelony. Długo mnie nie było na mojej stronce ale cóż mało czasu na siedzenie w necie, ale zapewniam że o nikim nie zapomniałem. Dziękuje za życzenia wszystkim którzy o mnie pamiętali. A teraz idę sprzątać.

ps. Ma ktoś może Therme do sprzedania bo mam problem z dostawcą :)
papa :)

2 komentarze:

  1. Wszystkiego już powinienem ci wcześniej przesłać ale mam prośbę zmień adres mojego bloga w twoich linkach i napisz DJ BLUE mój nowy adres www.djblue.mylog.pl i jeszcze jedna prożba wyślij mi ten kurs tego programu Macromedia Studio MX

    Kamil Krauz

    OdpowiedzUsuń
  2. he kamil postaram się ale juz nie dzis

    housik

    OdpowiedzUsuń