18.06.2003

Bzdety

Wygląda na to że okres letni nam się zaczyna i kończą mi się wiosenne wzloty myśli :). Blogas troszkę na tym ucierpi, bo mój czas i moje myśli biegają po przyziemnych sprawach.
Teraz jak wracam z pracy to tylko zaglądam gdzie pojechać i się rozerwać :). Kupiłem sobie w końcu aparacik cyfrowy więc całkowicie jestem stracony. Ale na pewno będę zaglądał do znajomych mi blogów, może trafie na jakieś ciekawe zastosowanie lata :).

ps. sprawa techniczna, muszę zmienić maila bo mój poprzedni provaider postanowił za darmowe konta brać kasę. Biorąc pod uwagę że ich obsługa techniczna jest żenująca raczej nie podpiszę umowy, mimo że to grosze. Przy okazji może pozbędę się spamu ze skrzynki ( te ciągłe reklamy viagry już mnie wykańczają :) ). Jeżeli znacie darmowego i solidnego providera , co rzadko ma awarie i w ogóle jest OK. to dajcie znać. ( tylko nie onet.pl :) ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz