21.05.2008

Koniec Pewnego Etapu

Właśnie zrobiłem to co trzeba było zrobić już dawno zwolniłem się. Co prawda z trzymiesięcznym wypowiedzeniem, ale mnie się nigdzie nie spieszy, a w firmie jest coraz mniej osób więc może być ciężko. Praca była lekka, ale z czasem zrobiło się w niej więcej minusów niż plusów i na dzień dzisiejszy przestała być atrakcyjna. Zresztą całe IT jest mocno naciągane i o ile w usługach jest jeszcze dobrze, o tyle handel jest mało ciekawy.
Może jeszcze zahaczę o tę dziedzinę, ale nie mam przekonania. Osiem lat w tej firmie, a dwanaście w całej branży, nauczyło mnie że praca informatyka-serwisanta jest mało doceniana przez pracodawców, jak i samych klientów. Może się mylę, może po prostu zrzędzę, ale musicie mi wybaczyć chyba troszkę się przepaliłem ;).
Teraz wakacje, trochę odpocznę, porozglądam się i zobaczymy czy wrócę do IT, czy skieruję się na nowe kierunki.

1 komentarz:

  1. Chłopie...
    Tak jak u Ciebie nigdzie mi się TAK nie zaopatrywało w sprzęt - aczkolwiek zamierzam popdtrzymywać tą informatyczną znajomość - oczywiście wykorzystując Cię do imentu)))
    Ale powiem, że do DUPY jak Cię nie bedzie na "posterunku" - wiadomo, że przemawia przeze mnie egoizm... nie mniej... Oby lepiej Ci było!!!
    Z całego serducha życzę!
    Pozdrawiam
    Wojtek)))

    z 23-08-2008 03:39

    OdpowiedzUsuń