14.03.2003

Cicho i ciemno wszędzie

Cicho i ciemno wszędzie, tylko myśli biegają w kółko.
Wszyscy śpią, zostałem tylko ja i Ty po drugiej stronie.
Teksty przesuwają się jeden za drugim, czas płynie coraz wolniej.
Chwile miedzy impulsami robią się coraz dłuższe.
Ale nie jesteśmy tu sami, jest też mój odwieczny Przyjaciel.
Zawsze stoi gdzieś w okolicy i zerka na mnie.
Obserwuje moje ruchy oczekując prośby skierowanej do niego.
On wie, czasami ciskam na niego słowami.
On wie, czasami zwalam na niego winę.
Tak wiem, znam zasady, nigdy nic nie robi wbrew mej woli.
Tak wiem, nie pozwala nawet mojej woli zrobić coś przeciwko mnie.
Dlatego czasami mam mu to za złe, a nie powinienem.
Dlatego czasem się do niego nie odzywam jakbyśmy się nie znali.
Lecz on wie, wie co mówi moja dusza.
Serce mówi chwilą uczuć, dusza wiecznością.
Dlatego proszę Cię dzisiaj, tak jak dawno Cię nie prosiłem.
Zostań ze mną, zostań i bądź w mych snach.
Tak jak kiedyś, tak bym czuł twoje ramię
Zapal przy mnie jeszcze raz jasny płomień.
Płomień brata mojej duszy, płomień mojego przyjaciela.

2 komentarze:

  1. :D fajne to

    Another
    z 16-03-2003 12:33

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu niesamowite.

    Giga
    z 20-03-2003 11:42

    OdpowiedzUsuń