16.03.2003

Nowa muza

Dzisiaj dzięki mojemu urokowi ;) zostaliśmy obdarowani bardzo fajnymi kawałkami muzyki
Muzyka z zakresu : dark vave , gotic rock, trochę electro i ambientu
Młodzi posłuchajcie czegoś ambitniejszego nie tylko Ich Troje ;)
Jeszcze raz podziękowania dla koleżanki Nightqueen za to że się podzieliła.
Teraz czeka mnie cały tydzień przesłuchań.

A oto lista:
- Alien Sex Fiend
- Clan of Xymox - Notes from the Underground;
- Current 93 - Earth Covers Earth;
- Das Ich
- Deine Lakaien
- Diary of Dreams - Moments Of Bloom
- Gothica - Night Thoughts
- Lacuna Coil - Unleashed Memories
- Ló#39;ame Immortelle - ... in einer Zukunft aus Trne
- Mortiis - the Smell of Rain
- My Dying Bride - The Angel and the Dark River
- Nick Cave amp the Bad Seeds - The Best Of
- Novembers Doom - To Welcome The Fade
- The 3rd And The Mortal
- Type o Negative - October Rust
- Velvet Acid Christ - Fun With Knives
- Whispering Forest - The Book Of Beasts
- Within Temptation - Mother Earth Tour 2DVDA
- Wumpscut - Wreath of Barbs
- Wumpscut - Bses Junges Fleisch

5 komentarzy:

  1. Stronka ciekawa... ale ten niebieski kolor liter na czarnym tle....
    Wydaje mi sie trudnoczytelny (ale zlepek zrobilem)
    Może troche inny odcien... albo pogrubiona czcionka.. sam nie wiem.

    A.
    z 19-03-2003 10:48

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż kolor jest niebieski bo niebiesko mi . Nie wiem czy chodzi ci o to że jest za ciemny czy za jaskrawy. Na monitorze LCD tego nie widzę, tu wszystko jest idealne. Przeglądam czasami swoja stronkę w pracy na zwykłej siedemnastce i nie dostrzegłem wad koloru. Ale oczywiście zmienię, jeśli dasz propozycję w którą stronę go podciągnąć.

    housik
    19-03-2003 14:23

    OdpowiedzUsuń
  3. Był troche zbyt ciemny jak dla mnie... (ale to też kwestia ustawienie monitora i indywidualnej wrażliwości na barwy)

    Ale zdaje się, że coś zmieniłeś bo jest już lepiej
    Albo mój wzrok sie poprawił.

    A.
    z 21-03-2003 12:51

    OdpowiedzUsuń
  4. staram się dbać o klienta hihi

    housik
    z 21-03-2003 23:50

    OdpowiedzUsuń
  5. no,widać że ludzi normalnych nie brakuje ostatnio.a ja nie mając co robić chodzę po blogach i forach dyskusyjnych i zostawiam komenty.ulubione zespoły:
    my dying bride,oomph!,l'ame immortelle,within temptation,elis,emperor,darkth rone,moonlight,closterkeller,l eaves' eyes...

    SchwarzeFrau
    z 08-03-2006 10:15

    OdpowiedzUsuń