19.03.2003

Dlaczego lubię chińskie filmy

Dlaczego lubię chińskie filmy ?
Dlaczego, mimo iż w większości są słabo wykonane?
Ponieważ zawierają proste treści i wartości.
Jest w nich ciągła walka dobra ze złem.
Jest w nich miłość, nie zawsze szczęśliwa, ale zawsze prawdziwa.
Ponieważ są to wartości na których sam siebie wychowałem.
Wpoiłem w siebie odwieczną walkę dobra ze złem i chęć dzielenia się prawdziwą miłością.
Teraz już wiem że nie jest tak prosto.
Czerń i biel przeplata się w ciągłym splocie zdarzeń, ani jedna ani druga nie jest do końca dobra czy zła.
Jednakowo można pokochać jedną i drugą. I nigdy nie wiadomo kto po której stronie stanie. Kto będzie światłem a kto cieniem.
Mimo wszystko z dziecinną naiwnością, dalej pragnę i poszukuję prostych odpowiedzi.
Takich właśnie domaga się moja dusza.

1 komentarz:

  1. Ello.
    Ja wiem kto dla Ciebie będzie światłem,poczytaj na ten temat na stronie:
    http:// www.autotuningshow.com.pl/ 2003.html.
    Po przeczytaniu myśle że Twoja odpowiedz będzie brzmiała "TAK".
    Zostało jeszcze 98 dni na zastanowienie się.

    Kugiel
    z 20-03-2003 22:29

    OdpowiedzUsuń