30.10.2003

Lekkie paranoje społeczne

Nie no naprawdę nie mogę. To co dzieje się w mediach mnie po prostu rozwala :). Ludzie dostali jakiegoś świra na punkcie podofili :). Nie będę tu oceniał samych akcji bo są słuszne, ale cała ta prezentacja zboczeń w telewizji powoduje że ludzie wpadają w paranoje. Czytam sobie komentarze na onecie i pisze ojciec, że czyta całe GG swojego syna bo się o niego martwi i że jest mu głupio ale to niby nie o zboczeńców tylko o narkotyki mu idzie. A ja uważam że to on jest zboczony jak się nie mylę to i na to jest odpowiednie określenie. Im się wydaje że człowiek nie może mieć prywatności, niech się jego syn dowie i jak straci z nim kontakt to może zrozumie. He Ćmoła mam nadzieje że nikt nie czyta twojego GG hehe bo mnie zamkną za podejrzane uśmiechy :) ;) hehe. Jezu teraz jak będę na dysce rozmawiał z laska to poproszę ja o dowód. Albo nie zapiszę się do kółka gospodyń domowych albo będę opiekował staruszkami :), chociaż nie na domy starcóow tez jest nagonka, no wkraczamy do europy pełną parą :).
Poproszę o pisemna zgodę waszych rodziców na włażenie na wasze blogi ;)

3 komentarze:

  1. HeHe...
    Nie no kiedys chcieli czytać
    I nawet troche przeczytali
    Ale juz sobie z tym dali spokój chyba
    Nie no bez obaw hehe...
    Jestes bezpieczny :P:P
    Pozdro

    ćmoła

    OdpowiedzUsuń
  2. no co ty housik nie wież jej... jej starszy codziennie oglada wszystkie rozmowy, teraz pewnie cie namierza... uciekaj za granice bo cie dopadnie:P

    eh żartuje wogole cos mi dizisj odpirerdala

    patrycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe będę twardy nie będę uciekał

    housik

    OdpowiedzUsuń