20.10.2003

Przyjaciel

Oto mój nowy przyjaciel w moim pokoju, no właściwie przyjaciółka bo to trawa.
Jest piękna ma jasno zielony kolor, i przypomina mi wiosnę. Lubi ciepło i słońce jak ja , żyje szybko rośnie w oczach. Niestety po kilku miesiącach podobno żółknie i umiera. Wydawało by się że jej życie w mojej doniczce jest głupie, bo zginie za parę miesięcy. Ale czy na pewno, przez ten czas będzie stała na moim biurku, dotrzymywała mi towarzystwa a ja jej. Niektórym wydaje się to śmieszne, ale zapewniam że nie jest, wszystkie żywe istoty odczuwają swoja obecność, odbierają nastroje i swój stosunek do siebie. Ale nie o tym myślałem, hmm postanowiłem zrobić jeden z moich chorych eksperymentów. Przywiązać się do kwiatka, przez te kilka miesięcy się nim opiekować, a potem oglądać nie uniknione, jak umiera mimo moich usilnych starań. Chmm nie wiem co chcę przez to osiągnąć, test to test :) he sami sobie odpowiedzcie :).
End.

8 komentarzy:

  1. heHe...Ona taka ładniusia jest
    No nie rób jej tego
    Serio fajna taka trawka...Ja nie lubie roślin :P
    ale ONA jest spox!

    ćmoła

    OdpowiedzUsuń

  2. Bardzo mi sie podoba taka trawka, bo jest tak mocno zielona i pelna zycia Czekam na kolejne zdjecia z jej zycia.Pozdrowionka

    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. hm... =) ja kiedyś dosyć czesto robiłam podobne cuda to znaczy, brałam kwiatuszka, stawiałam na biurku i postanwaiałam sobie ze bede sie nim opiekować...

    no po paru dniach odechciewało mi sie go podlewać i wogole mi sie znudził wiec... niech mu bóg błogoslawi ...

    patRycja

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy ona potrafi mowic??

    Aranruth

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz wstyd mi przyznać, ciągle do niej gadam , ale nie próbowałem jej słuchać. Ale na pewno, dawno tego nie praktykowałem hehe ,kiedyś gadałem z drzewami no można to tak nazwać.

    housik

    OdpowiedzUsuń

  6. hehe dobre to masz może ja też coś podobnego sprubuję ale jak by się tak zastanowić to po jakimś czasie by mi się odechciało tego. Ale warto spróbować może pomoże mi to w moim lenistwie hehe ostatnio nic mi się niechce a to by było dobre odzwyczajenie ;D;D jeszcze nad tym pomyśle !! !! !!

    dOrOtA

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada jak Gandzia heheheh

    __SkAzA__

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam kaktusa. wszystko inne pada trupem na moim biureczku kolo mojego blaszaka

    ...

    OdpowiedzUsuń