11.10.2003

Myśli

Piękna noc, piękna chwila. Moje myśli błądzą w przeszłość i w przyszłość. Otwierają się, dotykają wszystkiego wokoło. Dziś są napełnione czerwoną energią. Falowy ruch, który wniknął w ich podstawy nie daje mi spać. Ale to nic i tak więcej dają niż odbierają. Szukają emocji dawno zapomnianych, szukają tych nie odkrytych. Błądzę nimi w około, błądzę po znajomych i nie znajomych. Dotykam ich przestrzeni, szukam odpowiedzi, szukam potwierdzenia. Niech lecą niech śpiewają w przestrzeni, niech rozbłysną jak supernowa, niech się nigdy nie kończą

6 komentarzy:

  1. Hmmm...Muszę sie przyznac...Notka jest fajna..Ale ja nie rozumiem, o co własciwie w niej chodzi...Hmmm....Ogólnie fajna...Pozdro...

    ćmoła

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez sie podoba ta notka, chyba jestem prawdziwa blondynka skoro jej nie rozumie ))

    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. To normalne , to notka to produkcja mojego chorego umysłu który czasami ma napady .
    Choć jakby się uprzeć, można spróbować to zrozumieć ja co nieco kapuje ..

    housik

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli juz wiemy o co chodzi hehe...
    Pozdro

    ćmoła

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak, wszyscy wiedzą o co biega

    hehe udawajmy że rozumiemy:P

    patRycja

    OdpowiedzUsuń
  6. niektórzy wiedzą ( w ilości jeden sztuk )

    housik

    OdpowiedzUsuń